poniedziałek, 17 września 2012

W przewie od pracy- ćwiczenia ramion

        Przez 8 godzin, 5 dni w tygodniu siedzę przed komputerem i pracuję. Cóż nie raz jest tak że nie mam jak się po tyłku poskrobać a innego dnia mam jakieś 30 min spokoju i ten czas notorycznie marnuje. Jako że do poprawki w moim ciele jest wiele, a najgorzej wyglądają ręce to postanowiłam trochę nad nimi popracować.  Wiadomo najlepsze są ćwiczenia z obciążeniem, ale gdy czegoś takiego nie mamy, możemy posiłkować się np wodą mineralną. Ja do ćwiczeń wykorzystałam dwie 1,5 l wody , myślę że ważą jakieś 1,5 kg może nie... Poza tym potrzebne mi było biurko do ćwiczeń " na brzuchu typu pompki", no bo w biurze przecież kłaść sie nie będę, jak by to wyglądało gdyby ktoś wszedł:-p? A tak mogę powiedzieć, że przesuwam właśnie biurko bo robię porządki:-p

       I tak oto w wolnej chwili wykonałam 8 minut ćwiczeń w sumie prawie 9. Delikatnie przystosowując je do warunków biurowych. Tzn pompki robiłam opierając ręce na biurko, a stopy były na ziemi całą sylwetką tworząc kąt 60 stopni, a ćwiczenia na plecach wykonywałam na stojąco w poziomie przed klatka piersiową.

Reklama