wtorek, 18 września 2012

Kolejna seria biuro-ćwiczeń

         Odkąd moje dziecko poszło do przedszkola, bardzo rozregulował mu sie rytm dnia, a co za tym idzie ja mam mniej wolnego czasu wieczorami. Niestety gdy maluch zasypia i ja już mam serdecznie dość i nie marze o niczym innym jak o relaksie. Jednak w pracy mam sporo energii którą muszę spożytkować. Nie od dziś wiadomo, że ćwiczenia są dobrym sposobem na koncentrację, która w pracy biurowej jest niezbędna. A co zrobić żeby pracowało się lepiej? Można zjeść batonika:), ale to przyniesie ulgę chwilową, a potem przyjdą wyrzuty sumienia. A można również robić sobie kilkuminutowe przerwy w czasie pracy i poświecić je na ćwiczenia. Efekt będzie nie tylko piorunujący dla ciała ale i dla umysłu.

           
              To tylko 4 minuty, a ćwiczenie powtarzane co godzinę przez 8 godzin naszej pracy da nam 32 cenne minuty. Tak niewiele a zyskuje nie tylko nasze ciało, ale i nasz szef, bo ma skoncentrowanego i zorganizowanego pracownika.

Reklama