niedziela, 9 września 2012

Ile ważą majtki?

      W poniedziałem pasowałoby wejść na wagę, ale tak jakoś nie wiem, ćwiczyłam dzielnnie przez pół tygodnia aż do czasu gdy złapało mnie przeziębienie... Jak jestem chorato żrę i to nie jest przesada. Powinnam sobie założyć kłódkę na lodówkę, bo mój głód bierze się z obolałego gardła. Podczas gdy inni przestaja jeśc ja po prostu pochłaniam wszystko.



           Nie zważe się, bo pewnie zastanawiałabym się ile ważą majtki. W ogóle kiedyś stanęłam na wadze w negliżu, a gdy waga pokazała za dużo to zaczęłam sie zastanawiać ile moga ważyc moje włosy... Tak to na pewno przez nie był taki skok powinnam sobie odjąć co najmniej 1,5 kg. Majtki? Cóż na pewno ważą kilogram! o staniku nie wspomnę:).

Jutro pobudka o 5:00, wygrałam aukcję z sukienka w kropki i pasuje jakoś w niej wyglądać.

Reklama