wtorek, 3 kwietnia 2012

Nowa Waga

No i mam swoją wymarzoną wagę!!! Zamówiłam ją oczywiście przez internet, miała być czarna jednak coś sie komuś pokręciło i wysłali czerwoną, truno... Akurat te 2 kolory bardzo mi sie podobały, więc nie jest źle. jednak przeżyła szok gdy ją zobaczyłam, waga jest miniaturowa!




Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale robiła je na szybko komórką.

Pogoda za oknem coraz lepsza, wiec i pobiegać będzie można o ile wieczorem znowu nie zacznie sypać śnieg albo padać deszcz jak to się dzieje od ubiegłego tygodnia:/. No i zakupiłam w końcu cienie dresy do biegania, wiec pasowałoby je wykorzystać.

W planach w tym tygodniu bieganie dziś wieczorem, środę i czwartek. a potem przerwa świąteczna.

I chyba potrzebuje kopa w tyłek bo mam słomiany zapał do ćwiczeń w domu:/

Reklama